Forum o naruto !


#1 2008-04-30 09:25:10

Sasuke Uchiha

Academy students

Zarejestrowany: 2008-04-27
Posty: 9
Punktów :   

Ninjutsu

NinJutsu - Jutsu bez żywiołów









NinJutsu, czyli techniki Ninja, w tym przypadku nie bazujące na żadnym z żywiołów, są podstawą Shinobich. Są to techniki dostępne dla wszystkich, którzy mają wystarczający poziom, niezależnie od klanu, czy wioski. Mimo, że uważa się je za podstawowe, dobrze opanowane i mądrze użyte mogą przynieść efekt

Nawanuke no Jutsu

Ranga:E
Chakra:10
Opis:Jutsu pozwalające uwolnić się, kiedy jest się związanym.

Bikou Ninjutsu

Ranga: E
Chakra: 10
Opis: Technika polegająca na śledzeniu przeciwnika bedąc niezauważonym i wykorzystując przedmioty z najbliższego otoczenia. Po prostu wybieramy przedmiot, z pomocą którego się ukrywamy i wzmacniamy nasze ukrycie techniką.

Bunshin no Jutsu

Ranga: E
Chakra: 10 x 1 klon
Opis: Tworzymy dowolną ilość klonów ograniczoną jedynie ilością naszej chakry. Klony wyglądają identycznie jak my, poruszają się tak jak tego chcemy, ale nie mogą atakować, ani wykonywać żadnej czynności typu: podnoszenie, rzucanie itp. ponieważ nie mają cielesnej formy. Po zaatakowaniu ich natychmiast znikają.

Henge no Jutsu

Ranga: E
Chakra: 20
Opis: Technika polega na zamienieniu siebie w dowolny przedmiot/osobę. Technika przestaje działać w momencie podjęcia jakiejś akcji typu atak/obrona. Doskonały sposób na zaskoczenie przeciwnika.

Kage Shuriken no Jutsu

Ranga: D
Chakra: 30
Opis: technika wymaga posiadania Shurikena Demona Wiatrów ! Technika polega na rzuceniu wymienionym wcześniej shurikenem w przeciwnika, ukrywając jednocześnie w jego cieniu drugi shuriken, który może zaskoczyć nieostrożnego przeciwnika.

Kai

Ranga: D
Chakra: 25
Opis: Technika, której skutkiem jest usunięcia GenJutsu lub podobnych do GenJutsu technik. Nim silniejszy użytkownik, tym mocniejszy efekt. Technikę można używać na sobie, jak i na innych.

Kakuremino no Jutsu

Ranga: E
Chakra: 10
Opis: Technika polega na ukryciu się za pomocą specjalnego koca, który zlewa się z otoczeniem.

Kawarimi no Jutsu

Ranga: E
Chakra: 30
Opis: Technika polega na podmianie naszego ciała z dowolnym dość dużym przedmiotem, który będzie je imitował (np. kłodą). W czasie kiedy wróg będzie atakował podstawiony falsyfikat, my możemy próbować zaskoczyć go z innej strony. Technika przestaje działać w momencie gdy podstawiony przedmiot zostanie zaatakowany.

Kirigakure no Jutsu

Ranga: D
Chakra: 35
Opis: Technika polega na wytworzeniu gęstej mgły, która spowija pole walki skracając radykalnie zakres widzenia. Technika nieumiejętnie użyta może zadziałać na naszą niekorzyść.

Oboro Bunshin no Jutsu

Ranga: D
Chakra: 20 x 1 klon
Opis: Technika polegająca na stworzeniu klonów, które podobnie jak w przypadku Bunshin no Jutsu nie mogą atakować, jednak są niezniszczalne. Technika utrzymuje się przez 3 kolejki (łącznie z tą w której tworzymy klony).

Oiroke no jutsu

Ranga: E
Chakra: 25
Opis: Zamieniamy się w piękną, nagą kobietę, co potrafi zdekoncentrować najtwardszego nawet wojownika. Technika działa tylko na przedstawicieli płci męskiej.


Shunshin no Jutsu

Ranga: D
Chakra: 30
Opis: Technika polega na "teleportacji" w niezbyt odległe miejsce.




Techniki o randze C (wymagany poziom: Chuunin)



Chakra Kyuuin

Ranga: C
Chakra: 50
Opis: Kładziemy dłoń na głowie przeciwnika w każdej rundzie zabierając mu 10 punktów chakry. Jako Jounin i Special-Jounin zabieramy 20 punktów, a jako sage 30 punktów na rundę. Przeciwnik ma utrudnioną obronę z powodu nagłego ubytku chakry. W przypadku złapania klona czerpiemy 5 punktów chakry, a klon znika (nawet Oboro Bunshin).

Shousen

Ranga: C
Chakra: 60
Opis: Jutsu te leczy własne lub rany towarzyszy.

Kawara Shuriken

Ranga: C
Chakra: 10 x 1 przedmiot
Opis: Używamy pobliskich niewielkich przedmiotów jako shurikenów. Nie rzucamy nimi siła mięśni tylko za pomocą chakry. Oszczędzamy przy tym broń uzyskując wcale nie gorszy efekt.

Nan Kaizou

Ranga: C
Chakra: 60
Opis: Niwelujemy działanie naszego szkieletu w wybranej partii ciała, co umożliwia nam w pewnym stopniu wydłużenie kończyny, oraz wyginanie jej w dowolny sposób.

Senei Jashu

Ranga: C
Chakra: 50
Opis: Z rękawa wysuwa nam się na pewną odległość, kilka węży które kąsają przeciwnika (nie są jadowite). Węże mogą też przytrzymywać przeciwnika nie pozwalając mu uciec.

Soushuuha

Ranga: C
Chakra: 60
Opis: Dzięki temu Jutsu mamy kontrolę nad wszystkimi wyrzuconymi w tej kolejce shurikenami. Możemy kontrolować ich lot, jednak kiedy dotrą do celu tracimy nad nimi kontrolę niezależnie od tego czy trafią skutecznie, czy zostaną sparowane.

Rendan

Ranga: C
Chakra: 70
Opis: Combo pięciu dowolnie wybranych przez nas uderzeń fizycznych (kopnięć, uderzeń pięścią itp.). Tworzymy własne kombo, zamieszczamy jego opis w sygnaturze i możemy z niego korzystać jako "Nick Rendan", gdzie zamiast Nick wpisujemy swoje imię(nick z forum).




Techniki o randze B (wymagany poziom: Jounin)



Chakra no Tate

Ranga: B
Chakra: 90
Opis: Użytkownik tworzy przed sobą tarczę z chakry, którą wypuszcza z dłoni. Tarcza jest wyjątkowo solidna i nie sposób jej przebić. Technika jest aktywna tylko w czasie jej użycia, czyli przez jedną rundę (wtedy, kiedy ją tworzymy).

Doku Kiri

Ranga: B
Chakra: 110
Opis: Użytkownik wypuszcza z ust chmurę trującego dymu, która zasłania pole walki, a także może zatruć przeciwnika, utrudniając mu walkę, paraliżując go lub nawet zabijając.

Kage Bunshin no Jutsu

Ranga: B
Chakra: 35 x 1 klon
Opis: Użytkownik tworzy klony cienia, które mają taką samą siłę i możliwości co ich stwórca, jednak uderzone znikają jak zwykły klon. Klony Kage Bunshin mogą wykonywać wszystkie techniki znane ich twórcy, mogą też oddalać się na dość dużą odległość od oryginału.

Kekkai Houjin

Ranga: B
Chakra: 30 x 1 notka
Opis: Technika wymaga posiadania co najmniej 3 wybuchowych notek ! Zaawansowana sztuka tworzenia pułapek polegająca na umieszczeniu kilku wybuchających notek i stworzeniu między nimi wielokąta, który ulegnie eksplozji jeśli tylko ktoś w niego wejdzie. Wielokąt może mieć dowolny kształt, a jego wierzchołki znajdują się w punktach przyklejenia notek.

Shikon no Jutsu

Ranga: B
Chakra: 150
Opis: Technika polega na wznowieniu akcji serca martwego ciała co pozwala użytkownikowi przez krótki czas (3 rundy) kontrolować ruchy zwłok, jednak nie mogą one używać żadnych Jutsu (nie mają chakry). Dodatkowo można nadać zwłokom swój własny wygląd dla zmylenia przeciwnika i imitować cyrkulację chakry w danym ciele.

Hitei Mushou

Ranga: B
Chakra: 170
Opis: Technika polega na wypuszczeniu z ust setek igieł.

Yoraishin

Ranga: B
Chakra: 30 x 1 Kolec
Opis: Technika robi Kolce które wysuwają sie z ziemi są niezwykle szybkie trudno sie obronić.
Można wypuścić 1,3,6,9 kolców [genin,chunin,jounin,sage]

Konbi Henge no Jutsu

Ranga:B
Chakra:120
Opis:Technika podobna do Henge no Jutsu tylko z udziałem dwóch osób.Ilość czakry ma siłę równą sumie sił dwóch osób, które wykonywały te jutsu.

Shūshagan no Jutsu

Ranga:B
Chakra:100
Opis:Technika pozwalająca użytkownikowi zdjąć twarz innej osobie.Dodatkowo posiada się głos ofiary.




Techniki o randze A (wymagany poziom: Special-Jounin)




Choojiu Giga

Ranga:A
Chakra: 250
Opis: Technika polega na narysowaniu jakiego kolwiek rysunku atramentem, następnie ożywieniu go. Nasz ożywiony rysunek, za każdą raną, zamienia się w atrament.Wymaga atrament,pędzel i czysty zwój!

Sumi Bunshin

Ranga:A
Chakra:50x1
Opis:Dzięki tej technice Sai używając pędzla i zwoju potrafi stworzyć klona z atramentu.

Senei Ta Jashu

Ranga: A
Chakra: 230
Opis: Technika polega na wypuszczeniu z rękawa lub ust setki węży.

Mikadzuki no Mai

Ranga: A
Chakra: 180
Opis: Jutsu wymaga posiadania katany Taniec Półksiężyca - technika polegająca na doskonałym opanowaniu i jedności ze swoim mieczem, co pozwala wyprowadzić zabójcze combo z zawrotną szybkością. Bardzo niebezpieczna technika. Użytkownik tworzy swoje kopie, co daje wrażenie szybkości, za którą nie nadąża ludzkie oko, oraz utrudnia wrogowi uniki i obronę.

Ranshinshou

Ranga: A
Chakra: 190
Opis: Jutsu polega na zmienieniu strumienia chakry w impuls nerwowy i za pomocą dotknięcia wprowadzeniu go do układu nerwowego przeciwnika, co sprawia, że impulsy wypuszczane z jego mózgu mające spowodować konkretny ruch, są przekształcane w inny impuls, co zupełnie desynchronizuje układ nerwowy bardzo mocno utrudniając poruszanie się.


Shihouhappou Shuriken

Ranga: A
Chakra: 70 + chakra z Tajuu Kage Bunshin no Jutsu
Opis: Jutsu wymaga wykonania wcześniej techniki Tajuu Kage Bunshin no Jutsu ! Technika polega na wykorzystaniu dużej liczby posiadanych klonów, okrążeniu przeciwnika i rzuceniu shurikena przez każdego z klonów jednocześnie.

Shuriken Kage Bunshin no Jutsu

Ranga: A
Chakra: 70 x 10 shurikenów
Opis: Rzucamy jednym shurikenem w stronę przeciwnika, a następnie za pomocą tej techniki tworzymy fizyczne klony tego shurikena, skutkiem czego atakujemy przeciwnika całą ich chmurą.

Tajuu Kage Bunshin no Jutsu

Ranga: A
Chakra: 230 x 20 klonów
Opis: Technika identyczna jak Kage Bunshin no Jutsu, jednak w tym przypadku tworzymy o wiele więcej klonów.





Techniki o randze S (wymagany poziom: Sage)




Sanjuu Rashoumon

Ranga:A
Chakra:400
Opis:Niewyobrażalnie potężna technika defensywna. Podczas gdy zwykły Rashoumon nosił nazwę „Ostatecznej Obrony”, ta jest z kolei kilka razy silniejsza od swojego poprzednika. Polega na przywołaniu trzech monumentalnych bram, przez które praktycznie nie da się przebić. Jedynie techniki o naprawdę ogromnej mocy (jak np. te używane przez Jinchuuriki, kiedy pożyczają chakrę od demonów zapieczętowanych w ich wnętrzu) potrafią sforsować tą obronę, chociaż i tutaj często jest bardzo ciężko tego dokonać.

Hiraishin no Jutsu

Ranga:S
Chakra:400
Opis:Technika stworzona przez Minato Namikaze dzięki której zyskał przydomek "Żółty Błysk Konohy" Jutsu te pozwala użytkownikowi poruszać się na dużej odległości z ultra szybkością. Technika ta jest porównywalna z Shunshin no Jutsu jednak szybkość jest znacznie lepsza. Dodatkowo nie powoduje żadnych dźwięków i nie wytwarza żadnego dymu,pozwalając użytkownikowi na pojawienie się niezauważonym.


*Konoha  *Klan - Uchiha  *Chakra - 100  *Ryo - 150  *Specjalizacja - Katon, Genjutsu, Raiton
*********************************************************************

Jutsu klanowe: Sharingan(30)(1 kropla) ,
Jutsu: Shunshin no jutsu(30) , Kawarimi no jutsu(30)

Umiejętności -
Bronie - Kunai(5) , Shuriken(5) ,

Walki wygrane - 0
Walki przegrane - 0



Misje :
Misja D - 0
Misja C - 0
Misja B - 0
Misja A - 0
Misja S - 0

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.zsmalbork.pun.pl www.grafa-cs.pun.pl www.pzw-milicz.pun.pl www.kingdragons.pun.pl www.coolhogwart.pun.pl